Welcome To My BlogFollow or Dashboard

Friday, December 6, 2013

you ask me to learnt more .


" Bina hubungan dengan Allah baru disusuli dengan ukhwah sesama manusia "


Assalamualaikum :)

i'm speecless . dia pandai berkata kata .
your words would silent me up . thanks ^^

****************************************

 Banyak ilham Allah turunkan malam nie . pinjaman Dia . 
before aku post entry about freedom nye aku lepas SPM . Allah turunkan ilham ini
Allah temukan aku dengan someone . 
i do like him ! keeps remind me about the 'real' life .
when i tell him that he was a kind boy . dia mestii akan cakap : kenal dulu :
ya . aku dalam proses nak mengenali kau .

Act , post nie bukannya pasal kau pun . okeeey ?
it's about what you tought me . he keeps remind me about what i forgot .
dia ajar aku untuk tak pandang belakang . let gone be by gone .
semua manusia punya zaman jahiliyah . cuma yang membezakan samada kita masih di situ atau kita bergerak tinggalakannya .

aku tak nak jatuh cinta . sebab aku nak menjaga . 
biar rasa sekali dan itu halal . i reaaaaally hope soooooo .

sometime . kau suka blurrrrrr. bukan sebab kau tak faham . tapi kau sengaja buat tak faham .
please do not stolen my heart yet ! let Allah arranged all the perfectiouns 
HE knows better .

aku sangat berharap kau tak baca post nie . it's all about what i feel . 
kau hebat so i have to be prepared to be the precious one .
i ask Allah for the kemudahan dan jika ini yang Allah tetapkan . accepted :)
just pray for the best .

mohon kau teruskan rasa perahsia ituu ,
aku tak berharap kau rasa yang sama . permainan hati penuh penipuan .
akhirnyaa . lepass SPM . aku buat benda nie . legaaaaaaaaaaaaaaa -.-'

ya . Fitrah manusia itu bertuhan dan ada perasaan . 
aku tak faham -,- 

if the world would not listening you , i will :)